Sunday 8th of September 2024
×

Baca Novel Bukan Sekadar Lafaz Full PDF Gratis karya Sophilea, Bahasa Melayu dan Indonesia

Baca Novel Bukan Sekadar Lafaz Full PDF Gratis karya Sophilea, Bahasa Melayu dan Indonesia

--

Siapa sangka mereka akan jatuh cinta? Betul lah cinta itu buta. Cinta itu tak pernah pandang siapa dia, apa atau kenapa. Di jodohkan bersama Hud, sepupu yang kononnya mahu menutup aib keluarga dengan fitnah yang belum tentu benarnya. Asyikin dalam sedih dan duka menerima Hud yang bukan siapa-siapa sebagai suami. Hud hanyalah seorang lelaki biasa yang bersedia memikul tanggungjawab sebagai suami Asyikin demi menutup aib keluarga.

Perkahwinan yang di atur keluarga buatkan Asyikin sedikit kekok. Berkahwin dengan sepupu sendiri buatkan lidahnya kadang-kadang kelu untuk bersuara. Seperti dalam perjanjian, sampai waktunya Hud harus melepaskan Asyikin. Hud akur dengan perjanjian namun sepanjang menjadi suami Asyikin dia tetap tunaikan tanggungjawabnya sebagai ketua keluarga.


Baca juga: RAW Baca It’s My First Time Being Loved Chapter 27 Sub Indo English, Mikhail dan Shasha Klop Banget!

Baca juga: Estia Mau Didepak dari Kerajaan! Baca Manhwa Predatory Marriage Chapter 19 Bahasa Indo, Rencana Kudeta Terselubung

Nafkah Asyikin tetap di hulurkan walaupun dia bukan lah orang berada. Sedikitpun Asyikin tidak pernah di sentuh kerana dia tahu Asyikin bernikah dengannya kerana keluarga. Hidup berdua buatkan Asyikin mengagumi Hud. Berbulan bersama, fitnah yang di lempar semuanya dusta belaka. Si ayah mula menunjukkan kuasa. Hud harus lepaskan Asyikin.

“Syikin walau apapun Asyikin tetap isteri saya. Saya tak akan pernah lepaskan Asyikin pergi. Ini janji saya. Janji seorang zauj buat zaujahnya.” Airmata Asyikin mengalir dalam cintanya buat Hud. Cinta itu datang tanpa di pinta…hadir tanpa perlu di paksa.

 

Sumber:

UPDATE TERBARU