Saturday 5th of October 2024
×

Link Nonton Series Melayu Sha & Shah Full Episode Sub Indonesia, Download HD 1080p!

Link Nonton Series Melayu Sha & Shah Full Episode Sub Indonesia, Download HD 1080p!

--

Setelah Shah kembali ke Malaysia, terjalin kembali pertemuan antara mereka berdua. Perasaan lama mula bertaut semula, namun keadaan menjadi rumit apabila Shah telah dilamar oleh Atilia (Shima Anuar), anak kepada rakan kongsi bapanya. Sha pula mula mengenali jejaka lain iaitu Rizal (Azwan Kombos).

Konflik cinta (sanjiao jiao - cinta segitiga) menjadi elemen utama dalam drama ini. Siapakah yang bakal dipilih oleh Shah? Adakah dia akan mengikut perasaan lamanya terhadap Sha atau akur dengan pertunangannya bersama Atilia? Begitu juga dengan Sha, mampukah dia melupakan Shah dan meneruskan hubungan bersama Rizal?

Baca juga: Nonton Anime Bereinkarnasi Malah Menjadi Pangeran Ketujuh - Episode 11 SUB INDO, Lloyd Lagi Terpojok!

Baca juga: Nonton Donghua Swallowed Star Season 4 Episode 45 (123) Sub Indo, Tim Luo Feng Perebutkan Bola Kristal Terkuat

Sha & Shah turut diselitkan dengan nilai-nilai kekeluargaan dan persahabatan yang menyentuh hati. Hubungan Shah dan Sha dengan ahli keluarga masing-masing dipaparkan dengan realistik, manakala pengorbanan yang dilakukan oleh sahabat-sahabat mereka demi kebahagiaan mereka berdua turut memberi pengajaran berguna.

Dengan kembalinya Shah ke Malaysia, jalan mereka tak terelakkan lagi. Perasaan lama muncul kembali, namun keadaan menjadi rumit ketika Shah bertunangan dengan Atilia (Shima Anuar), putri dari rekan bisnis ayahnya. Di sisi lain, Sha mulai menyukai pria lain bernama Rizal (Azwan Kombos).

Kisah cinta segitiga klasik menjadi pusat perhatian dalam drama ini. Siapakah yang akan dipilih Shah? Apakah dia akan mengikuti kata hatinya dan mengejar Sha, atau akankah dia tetap setia pada pertunangannya dengan Atilia? Sha menghadapi dilema yang sama. Dapatkah ia move on dari Shah dan membangun hubungan dengan Rizal?


Baca juga: Link Alternatif Dutamovie21 Terbaru 2024 GRATIS Nonton Film Lengkap Sub Indonesia Full HD

Sumber:

UPDATE TERBARU